Yra ir kitos paieškos sistemos, ne tik „Google“ ar „Bing“

Google“ tapo neatsiejama mūsų kasdienio gyvenimo dalimi. Kas dar galėtų taip greitai ir efektyviai atsakyti į mūsų klausimus? Ir net be jokio žmogiško kontakto. Paieškos sistemos yra ne viena. Šiame straipsnyje pateikiamos kelios alternatyvios paieškos sistemos.

„DuckDuckGo“

DuckDuckGo paieškos sistemos

Pagrindinė buveinė: JAV

Paieškos sistema „DuckDuckGo“ vis dar vaidina antraplanį vaidmenį, tai tikriausiai lemia kompanijos dydis.

DuckDuckGo“ ne tik naudoja savo indeksą, bet ir „Bing“, „Yahoo“ bei kitų paieškos sistemų paieškos rezultatus, kad atsakytų į vartotojų užklausas. Didelė reikšmė teikiama duomenų apsaugai ir vartotojų anonimiškumui . „Apple“ žemėlapių tarnybos pagalba ateityje taip pat bus išplėsta vietos paieška.

Išvada: „DuckDuckGo“ vis dar yra nišinis produktas, kuris pirmiausia naudojamas duomenų apsaugos sumetimais kaip alternatyva „Google“. Kalbant apie paieškos rezultatų tikslumą ir patogumą vartotojui, dar reikia daug nuveikti, kad taptum tikru milijardų dolerių įmonės konkurentu ir realiai paieškos sistemos, kurios pirmauja šiai taptų konkurentės. Nepaisant to, paieškos variklis jau gali būti naudojamas įvairiausioms paieškoms.

„Swisscows“

Swisscows paieskos sistemos

Pagrindinė buveinė: Šveicarija

Gali būti, kad jūs niekada negirdėjote apie šią paieškos programą. Tačiau „Swisscows“ vis tiek galėtų save pozicionuoti, kaip tikrą „Google“ alternatyvą.

Ne tik tai, kad saugumas ir duomenų apsauga čia yra labai svarbūs – paieškos sistema, taip pat, siūlo keletą novatoriškų koncepcijų. Pvz., negalima ieškoti turinio, kuris kenkia jauniems žmonėms, dėl ko „Swisscows“ yra draugiški vaikams.

Išvada: kadangi „Swisscows“ gauna rezultatus iš kitų paieškos sistemų, rezultatai vargu ar skiriasi nuo čia paminėtų „Google“ alternatyvų. Tačiau „Swisscows“ gali būti įdomesnė nei kitos paieškos sistemos tėvams, norintiems, kad jų vaikai saugiai naudotųsi internetu. Griežtos Šveicarijos duomenų apsaugos gairės ir jos pačios vertybės ateityje gali įgyti pasitikėjimą didesne vartotojų baze.

Givero

Givero alternatyva google

Pagrindinė buveinė: Danija

Paieškos sistemosGivero“ siekia gerų tikslų ir todėl sako, kad 50% savo pajamų paaukoja labdaros organizacijoms.

Pajamos gaunamos iš neasmenintos reklamos, kai vartotojas prisideda prie aukojimo per paieškos užklausas.

Kuo daugiau žmonių naudojasi „Givero“, tuo daugiau pajamų iš reklamos gauna. „Givero“ dirba su atrinktais partneriais, kuriems gali būti suteikta jų pagalba paskirstant pasirinkimus meniu. Tačiau, kalbant apie tikrąją paieškos funkciją, „Givero“ atsilieka. Čia taip pat, kaip paieškos rezultatų šaltinis naudojamas kitų paieškos sistemų rodyklė. Nors esate anonimiški, esate nukreipti tiesiai į „Google“ arba „Bing“, kad būtų galima naudoti žemėlapius ar ieškoti vaizdų.

Išvada: „Givero“ idėja yra pagirtina. Taip pat smagu stebėti paieškos užklausos skaitiklį, žinant, kad kiekviena paieškos užklausa savo ruožtu reiškia pinigus už gerą priežastį.

„Ecosia“

Ecosia alternatyva google

Pagrindinė buveinė: Vokietija

Daugelis žmonių žinos „Ecosia“ kaip paieškos variklį, kuris sodina medžius. Šis principas veikia taip, kad kiekviena paieškos užklausa teoriškai sukuria pajamas iš reklamos, o tai savo ruožtu lemia medžio finansavimą .

Pinigai gaunami iš reklamų. Ir šias, ir paieškos technologijas teikia „Bing“. „Ecosia“ yra daug skaidresnė ir atsargesnė tvarkydama duomenis nei didieji žaidėjai, tačiau asmeninė informacija pašalinama tik po septynių dienų ir keičiamasi anoniminiais duomenimis. Bendradarbiaudami su Bing, paieškos rezultatai yra panašūs į jų. Naudodami žemėlapius galite pasirinkti „Treeday“ ir „Google“ žemėlapius.

Išvada: Kalbant apie paieškos rezultatų teikimą, „Ecosia“ gali neatsilikti nuo „Google“ bendradarbiaudama su „Bing“. Paaukojimo aspektas taip pat suteikia paieškos varikliui pliusą tvarumo požiūriu.

„Qwant“

Qwant alternatyva google

Pagrindinė buveinė: Prancūzija

Prancūzijos paieškos sistemos remiasi savo indeksu ir yra finansuojamas iš paieškos užklausų paremtos reklamos. Jokie asmens duomenys nėra renkami.

Jei palyginsite „Qwant“ ir „Google“ paieškos rezultatus, pastebėsite, kad Prancūzijos paieškos variklis iš tikrųjų nori save parodyti kaip rimtą konkurentą. „Qwant Maps“ yra net „Google Maps“ alternatyva, tačiau tyrimo metu ji vis dar veikė beta funkcijose ir turėjo nedidelių spragų kas liečia vartotojo patogumą naudotis. Taip pat yra papildoma versija vaikams, kuri blokuoja jauniems žmonėms kenksmingą turinį.

Išvada: „Qwant“ yra viena iš nedaugelio alternatyvų „Google„, kuri vaizduoja panašiai detalią paiešką kaip Bing. Priešingai nei Amerikos konkurentai, įmonė yra įsikūrusi Prancūzijoje, todėl jai taikomos Europos duomenų apsaugos gairės. Lieka išsiaiškinti, ar nepaisant milijardo dolerių biudžeto, „Qwant“ sugebės ilgainiui įsitvirtinti rinkoje ir kitos paieškos sistemos turės įsileisti ją į savo gretas.

SEO AUDITO KAINA

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *