SEO auditas – ne mada, o būtinybė

SEO
SEO

Ar įtariate, kad jūsų svetainė nėra tinkamai optimizuota „Google“ ir kitoms paieškos sistemoms? Sužinokite apie dabartinę svetainės optimizavimą paieškos sistemoms ir raskite būdų, kaip ją patobulinti naudojant SEO auditą.

Kas yra SEO auditas?

SEO audito tikslas yra išsiaiškinti esamą internetinių svetainių paieškos sistemų optimizavimo būklę ir rasti tobulinimo galimybių.

SEO audito

Jūsų svetainės SEO auditas sistemingai tiria veiksnius, kurie daro įtaką paieškos sistemos matomumui ir paieškos rezultatų efektyvumui.

Tikslas yra nustatyti klaidas ir praleidimus, kurie blogina svetainės matomumą ir našumą „Google“ natūralios paieškos rezultatuose.

Kam skirtas SEO auditas?

SEO auditas skirtas visiems, atsakingiems už svetainių našumą įmonėms ir organizacijoms, norinčioms maksimaliai išnaudoti natūralios paieškos rezultatus iš „Google“ ir kitų paieškos sistemų, kad lankytojai patektų į jų svetainę.

Kada verta atlikti SEO auditą?

SEO auditas yra ypač rekomenduojama priemonė šiose situacijose:

  • Išorės ekspertai niekada netikrino svetainės optimizavimo paieškos sistemoms kokybės.
  • Srautas iš natūralios paieškos rezultatų į svetainę sudaro nedidelį procentą visų svetainės lankytojų.
  • Suplanuotas svetainės pertvarkymas – SEO auditas yra naudingas šioje situacijoje, nes joje aptiktus trūkumus ir klaidas galima ištaisyti pertvarkant svetainę.
  • Pateikia naujus produktus ar paslaugas, pagal kuriuos kiek įmanoma lengviau juos rasti „Google“ ir kitose paieškos sistemose, kad kuo greičiau padidintumėte pardavimus.
  • Ribotas biudžetas reklamai internete, padidina svetainės lankomumą be papildomų investicijų į mokamą srautą.

Ką apima SEO auditas?

SEO auditą sudaro dvi dalys:

1 dalis: Svetainės našumas šiuo metu („Google“)

Pirmąja „SEO Audito“ dalimi siekiama nustatyti dabartinį svetainės našumą naudojant „Google“ natūralios paieškos rezultatus. Atliekant šį veiksmą, patikrinama, ar svetainė veikia „Google“ paieškos sistemoje:

  • Indeksavimo būklė ir raida.
  • Našumas naudojant pagrindines paieškos užklausas (parodymai, reitingai, paspaudimai ir PR pagal įvairias paieškos užklausas)
  • Pagrindinių jūsų svetainės puslapių (parodymų, pozicijų, paspaudimų ir PR) našumas.

2 dalis. Veiksnių, turinčių įtakos paieškos sistemos matomumui, analizė.

Antroje SEO Audito dalyje siekiama nustatyti visas klaidas ir praleidimus svetainėje, kurie pablogina paieškos sistemos matomumą ir paieškos rezultatų efektyvumą.

Atliekant šį veiksmą svetainė bus peržiūrėta atsižvelgiant į šiuos paieškos sistemos matomumo veiksnius:

  • Techninis svetainės įgyvendinimas atsižvelgiant į paieškos sistemos matomumą.
  • Skelbiamo turinio optimizavimo paieškos sistemoms kokybė (puslapio SEO).
  • Taikymas pagal turinį.
  • Turinio kokybė.
  • Turinio kiekis.
  • Išoriniai ir vidiniai ryšiai.

PASTABA: SEO auditui įgyvendinti reikia:

Svetainėje įgalinta „Google Analytics“.

Svetainė pridėta prie „Google Search Console“ .

Jei svetainė nebuvo pridėta prie „Google Search Console“, tai reikia padaryti prieš pateikiant SEO auditą.

Kas yra galutinis SEO audito produktas?

SEO galutinis audito rezultatas bus ataskaita, kurioje:
• Pagrindinių SEO audito išvadų santrauka ir aprašymai.
SEO audito rekomendacijos.

Jei galvojate, kad jums reikia SEO audito, susisiekime.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *