Juodąjį penktadienį reklamai pasitelkite SEO taisykles

Praeitame straipsnyje pateikėme 2 patarimus verslui, kaip parduoti per „juodąjį penktadienį„. Tęsiame pasakojimą ir duodame daugiau patarimų…

3. Anksti pradėkite sezoninį turinį

juodajį penktadienį

Juodąjį penktadienį pradėkite iš anksto…

Ankstyvas jūsų sezoninio turinio pateikimas vartotojams gali padėti apsvarstyti jūsų prekės ženklo įsigijimą dar prieš kol prasidės juodasis penktadienis. Pradėkite rengti reklamas ir paleiskite savo akcijos – juodasis penktadienis nukreipimo puslapius likus trims ar keturioms savaitėms iki akcijos pradžios.

Šią strategiją galite pradėti kurdami sezoninį turinį ir sudarydami dovanų vadovus, kurių tikslas – supažindinti žmones su jūsų produktais. Suteikite vertingos informacijos, kuri gali padėti potencialiems klientams. Be to, turite atkreipti dėmesį į jūsų svetainės pritaikymo mobiliesiems įrenginiams svarbą.

Pasinaudokite „Google Trends“ ir „BuzzSumo“, kad ieškotumėte sezoninių raktinių žodžių ir gerai suprastumėte turinį, kuris šiuo metų laiku yra jūsų produkto srityje.

Naudokite infografiką, skaidres ir vaizdo įrašus, kad patrauktumėte atsitiktinių lankytojų dėmesį ir susidomėjimą. Šios rūšies turinys lengvai dalijamas. Jie gali tiesiog padėti sukurti jūsų turinio platinimą artėjant juodojo penktadienio dienai.

Iš anksto suplanuokite akcijas ir išsiaiškinkite rinkodaros idėjas. Tai suteikia galimybę rašyti ir publikuoti tinkamu laiku. Jei norite sutaupyti laiko ir pastangų, taip pat galite atnaujinti praėjusių metų atostogų nukreipimo puslapius ir naudoti juos einamaisiais metais. Tiesiog būtinai nurodykite tinkamas datas ir kainas, kad išvengtumėte painiavos ir nuostolių.

4. Įvertinkite atsiliepimų galią

Savo nukreipimo puslapiuose galite naudoti klientų atsiliepimus ir tyrimus. Tai gali turėti didžiulę įtaką potencialių klientų pirkimo sprendimams. Geriausia, kai klientų atsiliepimai pateikiami pagrindiniame jūsų produkto nukreipimo puslapyje.

5. Geriau pasinaudokite socialine žiniasklaida

Socialinė žiniasklaida gali būti pigiausia platforma, kurioje galite reklamuoti ar demonstruoti savo produktus ar paslaugas ir perduoti savo žinią tinkamai auditorijai apie juodąjį penktadienį. Pirmiausia turite nustatyti, kuris iš jūsų daugialypės terpės kanalų gali suteikti geriausias reklamų konversijas, o kurie – daugiausia pagal vartotojo sukurtą turinį.

6. Padidinkite savo matomumą internete naudodami mokamą reklamą

Vienas iš būdų nukreipti lankytojus tiesiai į jūsų produkto nukreipimo puslapius yra naudojant mokamą paiešką ir socialinę reklamą. Šią kampaniją galite surengti savaitę prieš akciją (juodąjį penktadienį), kad pasiektumėte žmones, kurie jau apsilankė jūsų svetainėje, bet nusprendė dar pasižvalgyti.

juodąjį penktadienį seo

Atminkite, kad ir kokius skelbimus rodysite socialiniuose tinkluose, turite įsitikinti, kad antraštė ir vaizdai išsiskirs. Pabrėžkite savo antraštėje vertingą pasiūlymą ir pateikite žavų vaizdą, kuris tikrai išsiskirs iš kitų prekių ženklų naudojamų nuotraukų.

Šventės yra visai šalia, o juodasis penktadienis reiškia prailgintą rinkodaros sezoną. Jei naudojate el. prekybos svetainę, iš tikrųjų turite daugybę galimybių.

Jei tvarkote ar naudojate verslo svetainę, turite šią galimybę išnaudoti. Pasinaudokite SEO galia padidindami srautą, konversijas ir pardavimus.

Jei jums reikia išteklių šiam darbui atlikti, esame mes MB Colifa komanda. Dalykai, kuriuos mes darome, yra ne tik jūsų akcijos – juodasis penktadienis, bet ir kitų akcijų metu mes galime padėti būti matomiems.

Mes stengiamės, kad jūsų svetainė veiktų nuosekliai per daugelį metų – kad jūsų verslas būtų sėkmingas.

Pradėkite savo kelionę į sėkmę paskambinę mums!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *